„Magyarország minden rendelkezésére álló eszközzel fellép a tagállami hatáskörök csorbítására irányuló bizottsági törekvésekkel szemben – mondta Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter Varsóban, a Visegrádi négyek munkaügyi és szociális ügyekkel foglalkozó minisztereinek találkozóján a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztatása szerint. Varga Mihály a varsói megbeszélésen kiemelte, hogy Magyarország visszautasítja a szociális dömpinggel kapcsolatos vádakat, és a „postinggal” kapcsolatos változásokat is elfogadhatatlannak tartjuk.
Bővebben2017. 04. 28-án 15 db DAF XF EURO6 Super Space Cab vontató érkezett.
Bővebben2017. 04. 21-én a személyszállításban résztvevő járműparkunk egy Ford Transit Minibusszal bővült, amely 17 fő szállítására alkalmas.
BővebbenA lengyel parlament elfogadta az erre vonatkozó törvényjavaslatot és a lengyel köztársasági elnök március 31-én aláírta a közúti áruszállítás ellenőrzésére létrehozott rendszerről szóló törvényt.
BővebbenNémetországban a szövetségi parlament (Bundestag) után a törvényhozás tartományi kormányokat képviselő kamarája, a Bundesrat is szabad utat adott a külföldieket terhelő autópályadíj bevezetésének.
Bővebben2017. 03. 28-án 10 db DAF XF EURO6 Super Space Cab vontató érkezett.
Bővebben2018. január 1-jétől hatályba lép a közúti közlekedésről szóló jogszabály (1988. évi I. törvény) módosításáról szóló 2017. évi XV. törvény.
BővebbenA Mátra rejtett, de mindenképp felfedezésre érdemes „ékszerdobozait” bemutató sorozatunk második állomásához érkeztünk. Mai cikkünk több, a településhez kötődő és a maga nemében párját ritkító műkincsről, kiemelten pedig a gyöngyöspatai Jessze-oltárról szól.
A Mátra rejtett kincsei II. rész - Gyöngyöspata kincsei
BővebbenÁtépítik az M2-es autóutat: az M0-s körgyűrűtől Vác déli csomópontjáig vezető 19,6 kilométerére 32,9 milliárd forintot költenek.
BővebbenSzűkebb régiónk, a Mátra, egész esztendőben számos látnivalóval kecsegtet bennünket. Példaképpen elég csak a Kékesre, a pár esztendeje ismét régi fényében tündöklő Sástóra, Galyatetőre, Parádra vagy épp Mátraházára gondolunk. E méltán közkedvelt turista célpontokon kívül azonban számos egyéb, felfedezésre váró érték is akad hazánk eme varázsos vidékén. Ezek közül mutatunk be kedvcsinálóként egy csokorra valót új sorozatunkban.
A Mátra rejtett kincsei I. - A markazi pusztatemplom
BővebbenBármely útnak, amellett, hogy filozófiai és irodalmi szempontból is örök és izgalmas témát szolgáltat, gyakorlati oldalról az a fő rendeltetése, célja, hogy összekössön országokat, városokat, embereket, így könnyítve meg a kapcsolatteremtést. A 18., 19. és 20. század ipari forradalmai során számos, a közlekedést könnyítő járművet találtak fel, melyek aztán mind nagyobb és nagyobb sebességre lettek képesek. Ma már földön-vízen-levegőben egyaránt viszonylagos kényelemmel és gyorsaságban juthatunk el bárhová, ahová csak szeretnénk, akár magáncélból történik az utazás, akár kereskedelmi jelleggel. A szárazföldi járművekkel együtt fejlődött a közlekedésre használt útvonalak kiépítésének színvonala és mennyisége is. Cégünk a jelen kor adta lehetőségeknek köszönhetően jó minőségű országutakon szállíthatja partnerei termékeit Európa egyik pontjából a másikba. De vajon milyen módon közlekedtek szárazföldön az ókorban vagy például milyen híres zarándokutakat használtak a középkorban? Milyen változásokat hozott az ipari forradalom? Melyek hazánk és a nagyvilág legnépszerűbb modern kori sztrádái vagy épp gyalogos ösvényei? Többek között ezekre a kérdésekre próbálunk a teljesség igénye nélkül választ keresni új sorozatunkban.
BővebbenMintegy 3000 milliárd forint jut útépítésre és útkorszerűsítésre a következő években, az idén több mint 1200 kilométer út újulhat meg, a beruházásokat túlnyomórészt költségvetési forrásból fedezik – mondta Homolya Róbert, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közlekedéspolitikáért felelős államtitkára hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.
Bővebben